Domi Ondernemerssupport

Over Mij

Mijn naam is Annemieke Spekking.
Met 25 jaar ervaring in mijn werk heb ik bewezen dat ik een organisatie administratief, boekhoudkundig en organisatorisch in goede banen kan leiden en structuur kan geven. Mijn kracht zit in het plannen, organiseren en structureren van werkzaamheden, zodat iedereen kan doen waar hij het beste in is.

Ik kan je tijdelijk of permanent helpen ieder facet van het (administratieve) proces te (her)structureren. Geen situatie is mij te chaotisch! Van het compleet (her)structureren van je administratie tot losse taken als debiteuren-, crediteurenbeheer of het (tijdelijk) managen van je kantoor.

Ik ga je helpen of zorg dat je op de juiste manier geholpen wordt. Ik heb een groot gevoel voor het ondernemerschap en ben thuis in deze digitale tijd. Dat maakt dat ik je compleet en per direct kan ontzorgen, zodat jij kan doen waar je het beste in bent!

Jij werkt op jouw manier, samen stemmen we af waar behoefte aan is en wat nodig is.

Ontdek de mogelijkheden!